Lidl Akadémia Plusz események

Legfrissebb hírek

Brexit: az agrár-élelmiszeripari termékekkel kapcsolatos intézkedések

Brexit: az agrár-élelmiszeripari termékekkel kapcsolatos intézkedések

2021. január 1-től a vállalkozásoknak meg kell felelniük az alapvető vámkövetelményeknek, mint a megfelelő adatok nyilvántartása és rendelkezésre bocsátása az áruval kapcsolatban, és hat hónapot…
Lidl Beszállítói kézikönyv: Forecast, azaz az előrejelzés

Lidl Beszállítói kézikönyv: Forecast, azaz az előrejelzés

A forecast legegyszerűbben megfogalmazva azt jelenti: előrejelzés. A kereskedelmi láncok folyamatosan előre jelzik az akciós periódusra tervezett árumennyiségeket. Ezeket az adatokat megosztják a beszállítókkal, hogy…
Globális szinten kitart az élelmiszerárak növekedése

Globális szinten kitart az élelmiszerárak növekedése

Hat hónap drágulást követően tovább nőttek az élelmiszerárak a nemzetközi piacokon decemberben, főként a tejtermékek és a növényi olajok miatt – adta hírül az ENSZ…
Fellobogózzák a tojásokat is

Fellobogózzák a tojásokat is

A vásárlók és az ágazati szereplők pozitív visszajelzései alapján az Agrárminisztérium január 1-jétől újabb termékköröknél tette kötelezővé a származási információk jelölését, immár a nem előre…
Az interneten borból vásároltuk a legtöbbet

Az interneten borból vásároltuk a legtöbbet

Hazai online italvásárlási szokásaink alapján készített statisztikát az italkereso.hu 2020. november 23. és 2020. december 23. között, 13 153 vásárlás adatai alapján készült a statisztika.…
Lidl Beszállítói kézikönyv: Az auditok és szabványrendszerek jelentősége

Lidl Beszállítói kézikönyv: Az auditok és szabványrendszerek jelentősége

Magyarországon az európai uniós szabályozásnak is megfelelő jogszabályokkal és rendeletekkel védik a fogyasztók érdekeit. A vásárlók – különösképpen a saját márkás termékek esetében – biztosak…
Az édesvízi halak fogyasztására buzdítanak

Az édesvízi halak fogyasztására buzdítanak

A magyar hal kiváló minőségű és egészséges. Erre hívja fel a figyelmet az Agrárminisztérium, a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL) és az Agrármarketing…
Az étrend-kiegészítők fogyasztásáról folytat kutatást a Nébih

Az étrend-kiegészítők fogyasztásáról folytat kutatást a Nébih

Online felmérést indított a lakosság étrend-kiegészítőkkel kapcsolatos ismereteinek, fogyasztási és vásárlási szokásainak megismerése érdekében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal. A kutatás célja, hogy a visszajelzések alapján…
Lidl Beszállítói kézikönyv: Árukapcsolás

Lidl Beszállítói kézikönyv: Árukapcsolás

Az akciókon belül speciális esetet jelent az úgynevezett áru-összekapcsolás, amikor két vagy több különböző terméket csomagolnak össze. A fő marketingkommunikációs üzenet ebben az esetben az,…
Lidl Beszállítói kézikönyv: Hogyan vizsgáljuk meg az új belépési lehetőségeket?

Lidl Beszállítói kézikönyv: Hogyan vizsgáljuk meg az új belépési lehetőségeket?

Egy termelőnek számos dolgot kell végiggondolnia, ha új belépőként szeretne piacot szerezni egy kategóriában. Belépéskor nemcsak a költségkorlát játszhat szerepet, hanem felmerülhetnek természetes vagy adminisztratív…
Készül Magyarország digitális élelmiszeripari stratégiája

Készül Magyarország digitális élelmiszeripari stratégiája

A Digitális jólét program (Djp) keretében az Agrárminisztérium, az Innovációs és Technológia Minisztérium, valamint az érintett élelmiszeripari szakszervezetek és a Szent István Egyetem közreműködésével jövő…
Visszaesés a baromfiágazatban

Visszaesés a baromfiágazatban

Ismét szembe kell nézniük a baromfiágazat szereplőinek a koronavírus-járvány miatt elrendelt korlátozásokkal, ami újabb komoly visszaesést okoz az értékesítésben. A koronavírus-járvány alaposan átrendezte az értékesítés…
Uniós oltalom alá került a soltvadkerti bor

Uniós oltalom alá került a soltvadkerti bor

Az Európai Bizottság jóváhagyta a magyarországi ,,Soltvadkerti név alatt termelt borok felvételét az oltalom alatt álló eredetmegjelölések (OEM) nyilvántartásába. A soltvadkerti bor aranysárga színű, komplex…
Állami garancia a kiváló minőségre

Állami garancia a kiváló minőségre

Az Agrárminisztérium (AM) a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatallal (Nébih) és az Agrármarketing Centrummal (AMC) közösen népszerűsíti az állami garanciával járó minőséget. A Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ)…
A Lidl Beszállítói kézikönyv elemzése a hazai élelmiszeriparról - Kiváló adottságok, kiaknázatlan lehetőségek

A Lidl Beszállítói kézikönyv elemzése a hazai élelmiszeriparról - Kiváló adottságok, kiaknázatlan lehetőségek

A magyar mezőgazdasági termelés az utóbbi években pozitív átalakuláson ment keresztül, míg az erre épülő élelmiszeripar egyenetlenül fejlődött. A kiváló adottságokra helyenként jól szervezett, modern…
A fejlődő országok kereslete tartja szinten a globális élelmiszerkereskedelmet

A fejlődő országok kereslete tartja szinten a globális élelmiszerkereskedelmet

FAO-elemzés Az élelmiszertermékek világkereskedelme meglepően ellenállónak bizonyult a járvány alatt, sőt, a fejlődő országok még növelni is tudták exportbevételeiket – állapította meg az ENSZ Élelmezésügyi…
Szőlőültetvények korszerűsítését támogatják

Szőlőültetvények korszerűsítését támogatják

November végéig lehet pályázni a szőlő szerkezetátalakítási támogatásra, a szőlőültetvények korszerűsítését, a termelés hatékonyabbá tételét szolgáló beruházásokra 2020 novemberétől három éven keresztül közel 12 milliárd…
Lidl Beszállítói kézikönyv: Szezonokra vonatkozó termékajánlatok

Lidl Beszállítói kézikönyv: Szezonokra vonatkozó termékajánlatok

Az ünnepi vagy szezonális bevásárlási szokások az éves forgalom jelentős részét adják, így kiemelt figyelemmel készítsük el az ajánlatunkat. Meg kell határozni a tervezett mennyiséget,…
Lidl Beszállítói kézikönyv: Állandó termék vs. in-out

Lidl Beszállítói kézikönyv: Állandó termék vs. in-out

A kereskedelmi láncok több ezer terméket tartanak állandó kínálatukban, amelyeket kiegészítenek olyan márkákkal vagy termékkategóriákkal, amelyek csak időszakosan kerülnek a polcaikra. Egy termelőnek, beszállítónak fontos…
Tovább emelkedtek az élelmiszerárak októberben

Tovább emelkedtek az élelmiszerárak októberben

Az ötödik egymást követő hónapja drágulnak a globális élelmiszerárak – élen a gabonafélékkel, cukorral, tejtermékekkel és a növényi olajokkal – adta közre az ENSZ Élelmezésügyi…
Nemzeti Élelmiszer Nyomonkövetési Platform zárókonferencia

Nemzeti Élelmiszer Nyomonkövetési Platform zárókonferencia

Az Agrárminisztérium Élelmiszergazdasági- és minőségpolitikai Főosztálya és a GS1 Magyarország Nonprofit Zrt. 2020. november 23-án tartja a Nemzeti Élelmiszer Nyomonkövetési Platform idei zárókonferenciáját online formában,…
Lidl Beszállítói kézikönyv: Kapacitástervezés és készletgazdálkodás

Lidl Beszállítói kézikönyv: Kapacitástervezés és készletgazdálkodás

Beszállítóként meg kell vizsgálni a gyártói kapacitást, rendelkeznünk kell éves volumentervvel, amit szükség esetén heti vagy havi szintre is le tudunk osztani. Bármilyen tárgyalást, egyeztetést…
Tovább csökkenti a műanyaghulladékot a Lidl

Tovább csökkenti a műanyaghulladékot a Lidl

A Lidl Magyarország november 5-től újrahasználható zsákot kínál vásárlóinak, mind a 185 áruházában. A zsák gyümölcsök, zöldségek és a pékáruk csomagolására, szállítására alkalmas. Azok a…
Terítéken a tojás és a baromfi

Terítéken a tojás és a baromfi

Kampányt indít a baromfi és a tojás fogyasztásának ösztönzése érdekében az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Baromfi Termék Tanács (BTT). Nagy István…
Lelombozó lesz az idei diótermés

Lelombozó lesz az idei diótermés

Az idén az átlagos évek termésének fele, mintegy 3,5-4,0 ezer tonna dió teremhet az országban – közölte a FruitVeB Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.…
Aszályhelyzetet hirdetett az agrárminiszter

Aszályhelyzetet hirdetett az agrárminiszter

Aszályhelyzetet hirdetett az agrárminiszter a 2020. kárenyhítési évre az ország egész területére. Közleményükben ismertették, hogy az adott kárenyhítési évben – egyéb támogatási feltétel fennállása esetén…
Lidl Beszállítói kézikönyv: A konkurenciafigyelés

Lidl Beszállítói kézikönyv: A konkurenciafigyelés

Nemcsak a bekerülés előtt, hanem a belistázást követően is fontos, hogy tisztában legyünk a versenytársakkal. A vállalati eredményességet és a piacelemzést nemcsak az általunk meghatározott…
Újra felhalmoznak a német fogyasztók

Újra felhalmoznak a német fogyasztók

Egyes higiéniai termékek és tartós élelmiszerek forgalma látványosan növekszik, egyelőre főként a járvánnyal leginkább sújtott területeken. A német Frankfurter Allgemeine Zeitung beszámolója szerint a tavaszi…
Lidl Beszállítói kézikönyv: Költségcsökkentés, hatékonyságnövelés

Lidl Beszállítói kézikönyv: Költségcsökkentés, hatékonyságnövelés

Fontos, hogy beszállítóként a költségek csökkentésén is folyamatosan gondolkodjunk. Kezdetben érdemes a hatékonyságnövelés felé venni az irányt, amiből számtalan egyéb költségcsökkentő hatás alakulhat ki. A…
Novemberben folytatódnak a Lidl Akadémia Plusz eseményei!

Novemberben folytatódnak a Lidl Akadémia Plusz eseményei!

Második rendezvényünkön pékáruk, friss és fagyasztott, illetve csomagolt, sós és édes sütőipari termékek gyártóit és forgalmazóit várjuk szeretettel! A német Frankfurter Allgemeine Zeitung beszámolója szerint…