Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl 4 hazai terméke

A Lidl Magyarország immár több mint 15 éve magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll vásárlói rendelkezésére. Mindemellett annak is kiemelt fontosságot tulajdonít, hogy minél nagyobb arányban kerüljenek magyar termékek az áruházak polcaira, ezáltal maximálisan kielégítve a fogyasztói igényeket és támogatva a magyar beszállítókat, a hazai gazdaságot. Az áruházlánc magyar árucikkei esetében is az egyik legfontosabb elvárás, hogy kiváló minőségben kínálhassa azokat vásárlói számára. E szemléletének köszönhetően idén a diszkontlánc mind a négy nevezett terméke kiállta a szigorú zsűri próbáját, így a hagyományos magyar ízvilág jegyében készült Hazánk Kincsei szilvalekvárral és a Hazánk Kincsei lángossal, a vállalat saját házasítású, karakteres jegyekkel rendelkező Bock Cultus Cuvée száraz vörösborával, és a Grill&Fun Kézműves Hamburgerével nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat.

Dr. Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke és a pályázat fővédnöke a díjátadón elmondta, hogy az Érték és Minőség Nagydíj védjegye azért is kulcsfontosságú, mert objektív mérőszámok alapján igazolja a díjazott termékek és szolgáltatások kiváló minőségét. Az Érték és Minőség Nagydíj sok más megkülönböztető védjeggyel szemben azonban ennél többre törekszik is, hiszen a tudatos vásárlás és fogyasztás előmozdítását összekapcsolja a kimagasló minőséget előállító hazai termelők elismerésével.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a elismerések átvételét követően elmondta „A Lidl Magyarország a hazai gazdaság egyik vezető FMCG szereplőjeként évek óta kiemelt hangsúlyt helyez a magyar termékekre, a magyar termelők támogatására, amely az elmúlt időszakban még fontosabbá vált. Az elnyert négy díj bizonyítja, hogy a vállalatunk által forgalmazott termékek kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon és segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a magyar termékek vásárlásával maguk is hozzájárulhatnak a hazai gazdaság erősítéshez.”

A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékkínálatában minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut, valamint, hogy megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gazdaság fejlődését és versenyképességét, ezért 2013-ban létrehozta a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, 2016-ban a Beszállítói Akadémia eseménysorozatot, 2020-ban pedig a Beszállítói Akadémia Pluszt. Ennek eredményeként mára 490 hazai beszállító partnerrel dolgozik együtt az áruházlánc, a Lild áruházakban közel 60%-os a magyar termékek aránya, és összesen 3300 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók.