Nem ellenség, hanem szigorú edző

A kereskedelmi szereplők és a beszállítók viszonyára hajlamosak vagyunk úgy gondolni, mint ellenérdekű felek kényszerű együttműködésére, jóllehet végső soron ugyanaz a céljuk mindkettőjüknek: az elégedett vevő jelentette biztos piac megteremtése és fenntartása. Azok a sikeres beszállítók, akik évek, évtizedek óta jelentős piaci részesedést értek el, tulajdonképpen ezt ismerték fel.

A verseny meglehetősen éles, és csak azok lehetnek tartósan eredményesek ebben a folyamatban, akik egyszerre felelnek meg több, látszólag egymásnak ellentmondó szempontnak. A kereskedelmi láncok elvárásai, mint például az érdemi mennyiségű áru a megállapodott, szerződésben rögzített minőségben, a kereskedelmi egység előírásainak és a törvényi előírásoknak való megfelelés, valamint a versenyképes ár, együttesen olyan szűk mezsgyét jelentenek, amelyen csak a legjobb, legrátermettebb szereplők tudnak megmaradni.

Szerencsére egyre több olyan beszállító van Magyarországon, aki a hatékonysága növelésével, a piaci igényekhez való alkalmazkodással és a stabil minőséggel, kiszámítható szállítással belépőt nyer a legkomolyabb piacokra. Nemzetközi vállalatként lehetőséget tudunk nyújtani arra, hogy beszállítóink terméke ne csak belföldön váljon ismertté, hanem a régióban vagy akár Európa-szerte.

A hosszú távú beszállítói–kereskedői kapcsolat akkor tud kialakulni, ha a termelők nem egy-két hónapos időtávra, hanem évekre rendezkednek be. A megtérülést hosszabb távon vizsgálják, üzleti döntéseiket kölcsönösen úgy alakítják, hogy a versenyképesség és az együttműködés szempontjai egyaránt érvényesüljenek.

Mindezek a kemény feltételek és a folyamatosan edzésben tartott partnerek együttesen biztosítják azt, amivel a vásárló végül az üzletekben találkozik: a kiváló minőségű termék, amelyhez mindig stabil kínálatban, egységes minőségben jut hozzá, és mindenekelőtt vonzó áron.