Csökkenti a friss sertéshús árát a Lidl

A Lidl Magyarország élen jár a hazai sertéshús értékesítésének növelésében, amit az is mutat, hogy az elmúlt évben 25 százalékkal több sertéshúst értékesített, mint az azt megelőző évben. A vásárlói igények kiszolgálása érdekében az áruházlánc hosszabb távon biztosítja közel húsz, kizárólag magyar beszállítóktól származó friss sertéshús alacsonyabb árát.

A friss sertéshúsok fogyasztói árcsökkenésének mértéke átlagosan kilogrammonként eléri a 100 forintot, de egyes termékek estében még ennél is nagyobb mértékben viszi lejjebb az árakat a vállalat. Így a friss darabolt csont nélküli sertéskarajt kilógrammonként 150 forinttal, míg a friss csont nélküli sertéslapockát, a 30 százalékos zsírtartalmú friss darált sertéshúst és a csont nélküli friss sertéscombot 100 forinttal olcsóbban tudjuk megvásárolni.

„A vállalat bízik abban, hogy az alacsonyabb fogyasztói árak biztosításával hozzájárul a magyar háztartások kiadásainak csökkentéséhez, és a vásárlók ezáltal gyakrabban választják a Lidl által forgalmazott, olcsóbban elérhető, kiváló minőségű magyar sertéshúsokat. A megnövekedett kereslet pedig nagyban elősegíti a hazai sertéságazat stabilitását és fejlődését.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország a friss húseladást tekintve is a fogyasztói igények kielégítésére törekszik, ezzel együtt stratégiai döntése, hogy kínálatában minél több hazai partnerrel dolgozzon együtt.  Az elmúlt évek törekvése eredményeként ma már 100 százalékban magyar beszállítóktól származó friss sertéshúsokat forgalmaz az áruházak polcain.

A vállalat a jövőben is arra fog törekedni, hogy tovább erősítse az ágazat stabilitását és a magyar sertéstermelők fejlődését, mindezzel hozzájárulva a magyar gazdaság fejlődéséhez, versenyképességéhez.