Lidl Akadémia Plusz

2020-21-ben a Lidl Akadémia rendezvény sorozat folytatása és megújításaként egy többlépcsős edukációs platformot hoztunk létre, amelynek végén minden résztvevő hasznos tudást, tapasztalatot és kapcsolatokat szerezhetett. A Lidl Akadémia Plusszal a szektor teljes spektrumát szólítottuk meg és a beszállítók fejlesztését fókuszba helyező eseményeinken, olyan piaci szereplők is becsatlakozhattak, amelyek még csak álmodoznak arról, hogy egy nagyvállalat beszállítói legyenek.

A Lidl Akadémia Plusz program nem csak lehetőséget, hanem tudást és támogatást ad a hazai termelőknek, hogy minél értékesebb és felkészültebb beszállítóivá váljanak az áruházlánc számára.

Az Akadémia Plusz három pillérből állt

Iparágilag tematizált napok

Dedikált beszállítói napokat szerveztünk a szektor különböző szereplőinek. A tematikus napjainkon, ágazati szakemberek, tanácsadók előadásait hallgathatták meg a résztvevők, többek között olyan témákban, mint a termékfejlesztés, szakági újítások, szabályozások, infrastrukturális fejlesztési és tőkebevonási lehetőségek.

A program részét képezte az úgynevezett „Rapid Randi”, amelynek keretében a beszállítók dedikált idősávot kaptak, hogy személyes bemutatkozhassanak a Lidl Magyarország beszerzőinek.

2020-21-es tematikus rendezvényeink:

  • Hús és húskészítmények napja
  • Pékáruk és sütőipari termékek napja
  • Tej és tejtermékek napja
  • Mentes és funkcionális termékek napja

Lidl Akadémia Beszállítói kézikönyv

Minden résztvevő díjmentesen megkapta Lidl Akadémia Beszállítói kézikönyvet, ami hasznos gyakorlati tudnivalókat tartalmaz minden gyártó és termelő számára, aki vállalkozását fel kívánja készíteni arra, hogy egy kereskedelmi lánc beszállítója legyen.

Információs platform

Ezen a weboldalon regisztrált résztvevők figyelemmel követhették a Lidl Akadémia Plusz eseményeit, olvashattak a vállalkozásukat alapvetően érintő friss hírekről, tanácsokról és aktualitásokról is, melyeket hírlevélben is elküldtünk számukra.

Eredmények

A program sikerességéről elmondható, hogy azóta a hazai kereskedelmi és beszállítói kapcsolatok építésének mintaértékű projektje lett. A 2020-21-es évben: 4 eseményen 160 cég és közel 250 fő FMCG szakmai partner vett részt.

A „Lidl a magyar beszállítókért” program keretében 2016-óta 14 eseményünkhöz, közel 650 cég és 1000 résztvevő csatlakozott. Így törekvésünk eredményeként elmondható, hogy termékeink közel 60 százaléka ma már magyar beszállítóktól származik, akiknek a hazai jelenlét mellett lehetőséget biztosítunk a külföldi piacokon való megjelenésre is.